15 sanningar om mig!

- när jag skrattar, så jag har jääättelätt för att bli helt seriös igen! Spelar ingen roll hur mkt jag skrattar..
- Jag saknar dem gamla tiderna på ågesta, jättemycket!
- Jag ska lämna tillbaka min foderponny i melladagarna..
- One direction och Justin Bieber är dem bästa som finns! Speciellt JB<3
- Jag tar jättelätt åt mig om vad folk tycker och tänker om mig..
- jag tycker utseendet spelar väldigt stor roll på killar... även fast d e fel!
- Jag har två bästavänner, Emma och Ijaa!
-jag är beroende av musik, d e mitt liv!
- Jag älskar att rida!
- jag vill flytta, till en stor villa!
- jag vill ha en hund!!
- jag vill festa, är fett festsugen
-jag vill är 16 år!
-Jag vill ha en pojkvän!
- jag vill inte ha snö! bara på julafton.

Postat av: ijaaa

Äälskar dig finsate <3

2011-12-05, 15:41:14 - URL: http://ijaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför lämna tillbaka ponnyn?

2011-12-05, 19:48:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!