Bekännelser

-jag tror på spöken
-alltid när jag åker buss kan jag aldrig trycka på stoppknappen förrens bussen har passerat ett visst föremål som jag har valt. (det kan va typ en lyktstolpe)
-jag vill verkligen inte att folk ska ogilla mig, det gör mig jätte illa till mods
-jag skrattar alltid när ja är nervös
-jag hatar folk som aldrig kan erkänna att de har fel
-jag skrattar åt allt! (nästan)
-jag gråter även lätt, krävs ibland bara ett ord och så börjar jag storböla
-jag måste troligtvis sluta på handboll nästa år...
-jag tycker det är mycket lättare att umgås med killar, inte så mycket drama
-jag ääälskaaaar hockey!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!