Blandade bilder från ifåånen!

Vissa gick inte att rotera men ni överlever va?
våran IT-tekniker alltså....
Finaste bella!
Snygga! Alla haffar!
Min käre vän louise!
My everyday life här som ni fick se!
Idag var det egentligen tänkt att jag skulle till Ågesta och titta på tomtehoppningen men det blev ändrade planer så jag träffade han med stort H istället. ;) Ni kan ju klura på den.
Postat av: © sarastille

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-17, 22:43:46 - URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!