Look like a girl, act like a lady. Think like a man, work like a boss.

Blev inge idol, attans bananer alltså!
well well, har varit i globen och handlat lite nödvändigheter, julklappar och en blombukett till imorgon. Sen tänkte jag leka äkta proffsbloggare och visa er allt jag har köpt men så kom jag på, det går inte! Men ni får iaf en bild på de nödvändigheter jag köpte.
Spännade va?
Sen så fikade jag lite för mig själv. forever alone!
Åh vad jag får damp på att det enda jag skriver är, idag gjorde jag det här och bla bla bla bla. Snälla hjälp mig! Vad vill ni att jag ska blogga om?
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Gossip Girl och äta nått.
Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!