Önskelista! (Inte i ordning!)

Eftersom d är första December så lägger jag ut lite saker jag önskar mig!
1. Eget designat Iphone skal!
Vill ju såklart ha ett eget privat Iphoneskal, som bara jag har!
Finns på www.Iphonebutiken.se
2. Slippies
Suuuperhärliga tofflor, som man kan värma i Micron håller i upp till 2 timmar!
Finns på www.coolstuff.se

3. en Hoodiehoodie!
En vanlig tjocktröja, fast i luvsnörena sitter det inbyggda hörlurar!
FEEETTT COOLT!
Finns på www.hoodiehoodie.se

4. En filt med ärmar!
Fatta hur mysig, man slipper gå o hålla i filten, och jag använder alltid d!
Finns på www.coolstuff.se

5. Pengar !
Alltid bra att ha(a)

6. Massa Kilklackar!
Jag älskar dem, åh! Finns på alla skoaffärer :)

7. John Whitaker Kavaj!
Kärlek till d märket, helt beroende!!
Finns på Lyckås

.

Det är väl det viktigaste jag önskar mig...
Sen äre ju massa annat också,
Jag har ju fått tidiga julklappar också, som Iphone 4s, John Whitaker ridbyxor :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!