Svarar!

Fick en fråga om 1D , om jag någon gång träffat dem och när jag började gilla dem!

Nej tyvärr har jag aldrig träffat dem, vill och ska göra allt för att träffa dem nästa gång dem kommer till Sverige!
Jag vet att man "inte kan älska" någon man inte träffat, men jag älskar deras röster, och hur mina kompisar beskriver deras personligheter och från intervjuer. Inte hur dem ser hur irl och så!

Och jag har väl alltid gillat deras röster och lixom lyssnat på dem ganska länge, videor från när dem va med i Xfactor o så, men så insatt som jag är i dem ny har jag väl varit i ungefär 4-5 månader.

Jag kan också säga att min favorit i 1D är Zayn, för att jag tycker han har den starkaste rösten! Och han verkat så oerhört mjuk och gullig! Lixom hur gulligt är d inte på bilden nedanför på han..<3

Hoppas svaret räcker till!

Och Hörni, fortsätt kommentera och fråga!:) vi bits inte..

Postat av: sara

Okej, tack för svaret! :D Gillar ni båda dem förresten? Och juste.. varför var du/ni inte på fan eventet som var den 2 oktober i sthlm? bara lite nyfiken haha :)xx

2011-12-11, 21:47:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!