Det här är jag.

(Lagom fin bild från i somras)
Jag heter då Matilda och är snart 15 (om en vecka för att vara exakt)
Jag går i 9B på Enskedeskolan som logiskt nog ligger i Enskede.
Jag bor varranan vecka hos mamma i Enskede och varranan vecka hos pappa i Stureby (som är typ samma ort men lite längre bort)
Jag är glad, social och har inga problem att bjuda på mig själv. (ni ser bilden)
På min fritid så rider jag två gånger i veckan på Ågesta, sitter med i US styrelsen där (liksom sofi) och spelar hanboll i Årsta AIK HF.
Jag känner Sofi genom stallet och jag har känt henne i typ 2-3 år, vi har ridit i samma grupp men nu rider hon storhäst på Ågesta och har sin egna ponni men det kan hon berätta mer om själv :)
Det här var en lite lam presentation men om det finns nått ni vill veta så fråga då.
Puss!
P.S Anna du är supersnygg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!