Stockholm International Horse Show!

Idag vare fullt upp hela dagen på Globen, var ju där med skolan på dem två första showerna sen stannade jag och några kvar på sista:)
.
Blev inga bilder.. för jag glömde såååklart kameran, men den ska med imorgon!
Jag kommer ändå lägga upp bilder när Clara har fixat dem i sin blogg:)
.
Men jag kan säga att d bästa på hela showen var Lorenzo och hans hästar, man blev helt mållös!
Så otroligt magiskt underbart!!
.
Visar vad jag köpt på söndag, eftersom jag ska dit hela helgen så kommer jag handla mera :)
Men kan säga lite fort, Reflexer till ponin, dressyrspö, kingsland Hårband, Grönt Blingpannband typ!
Sen fick man massa gratis foderprover!:)
.
Men imorgon när mamma är med ska jag nog shoppa lite mera :)
Men d får ni seeee imorogn!
nu ska jag typ snart sova, och ska sova ut läänge imorgon!
.
Och Matilda, jag tycker vi ska ses på kvällen assssåå!
HAHA tydligen ska MangeMakers uppträda i globen imorgon kväll:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!