Yeeeeeah, this is me!

Okej, presentation dååå! suger på detta kommer säkert bli aslångt.. haha men vi kör!
.
Jag heter Sofi och är 16 år, går första året på Realgymnasiet inriktning hästhålling.
På fritiden är jag med kompisar, hos min ponny, på Ågesta mm.
Jag rider Varannan vecka på Tisdagar i H4 klockan 21.00, delar med Emma!
Annars är jag i stallet varje onsdag när vi har möten och ibland lite andra dagar!
.
Jag kan redan nu lixom förbereda er på att jag är ganska beronde av Justin Bieber, och Twilight(SPECIELLT senaste filmen, Breaking Dawn, den bästa som någonsin funnits!) Så ja, ni kommer få bilder, musik m.m.
D e chill, stå ut med d!
.
Iallafall, jag har ett Dponny sto, som just nu kanske ligger på minus hos mig, då hon inte har sina bästa dagar....
men d e ett annat problem, annars är hon världens bästa, super fin och hoppas som en ängel!
.
Jaa ni vet ju redan hur jag och Matilda känner varann, och att vi båda två sitter i US styrelsen på Ågesta och så:)
.
Men jaa ni kommer ju lära känna mig mera under allt bloggande, wiiiho lixom!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!