You are a cinema, i could watch you forever

Just nu, lagom ful bild sådär
Idag har jag varit på gymnasiemässan, snacka om panik! Tur att man har Sofi och Nermin som orkar lyssna på mitt pladder om osäkerheten inför gymnasievalet.
Det var endå rätt roligt, fast jag tappade bort carro och märta så jag fick gå forever alone men det störde mig inte så mycket. Och jag hittade min själsfrände, typ!
Nej men när jag kom hem hade jag hur mycket kassar och broshyrer som helst och så hade jag gjort en överenskommelse med Emil att jag bara fick välja ut 5 skolor men just nu har jag 10 så det går lite dåligt....
Nej nu ska jag inte störa er med mina bekymmer och som sofi sa, vi vill jätte gärna att ni kommenterar mycket!
Pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!