DU

Varför just DU?
Ditt leende, det kommer jag minnas. Du hade alltid det!
Den där dagen då alla var så ledsna och jag satt och grät sprang du runt och kramade om alla, jag kommer ihåg att du bara satt och höll om mig och sa att allt va okej. Just då var det okej. Eller vår godnatt-krams runda var såklart din ide! Haha och Valborg såklart, haha när du hyschade åt mig för jag skrek så mycket. Vi var inte bästa vänner men du va ändå min vän och jag ska le för dig och skratta för dig, jag ska kämpa och vara stark för dig. För det var det du hade velat!
Vila i frid nu käraste Fanny, du ska veta att vi inte kommer glömma dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!