14 Augusti ->

vilket betyder två dagar kvar till skolan...... men jag klagar inte det ska väl bli kul att träffa nya människor!

Dock är min högsta dröm just nu att flytta till London, och gå mina gymnasieår där! det ska jag göra i 2an och 3an har jag bestämt.

Dem här två dagarna måste jag försöka komma in i mina vanliga rutiner, vilket betyder sova i god tid och gå upp hyffsat tidigt.. haha lycka till Sofi.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, mina planer blev just förstörda typ! så vi får se, men min brorsa vill att jag följer med honom till farmor och gör karameller!

aja, jag slänger in en bild på mig och finaste.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!