BLOPPIS!

Hej vänner! Har nu städat ur min gaderob och jag har några plagg jag skulle vilja bli av med!
Om ni är intresserad av något så kommentera här nere, skicka ett mejl till [email protected], skicka ett PM på Facebook; Matilda Messén eller kik:a mig; matildamessen
Ledsen för de dåliga bilderna men min systemis är hemma hos pappa!
 
Axelbandslös kort klänning från Gina Tricot, strl 36. 75:-
 
Sommarklänning från BikBok strl. XS. 75:-
 

Lång strandklänning från H&M strl XS. 50:-
 

Blus från H&M strl. 38 (Liten i storleken) 50:- SÅLD!
 

Linne/Tunika från Gina Tricot strl. XS. 25:-
 

Blus från Only, strl 34. 75:-
 

Kort klänning från Gina Tricot (Skärpet ingår) strl. S. 25:-
 

Magtröja med spets på sidorna från JC strl XS. 25:-
 

Tröja från BikBok strl. XS. 25:-
 

Cardigan från Lindex strl 146/152. 10:-
 

Alla kläder är i gott skick och sparsamt använda!
Priserna kan disskuteras!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!