Olly Murs på Gröna Lund!

I lördags vad ju jag på sommarkrysset som håller hus på Gröna Lund, var där med mina fina flickor! 
Självklart är vi pro och lyckades få ståplats allra längst fram vid scenen, och ni som inte visste så var ju min älskade framtida man Olly Murs där i lördags! Lyyycka :')
 
Först så kom och till våran sida och signerade litegrann, då fick jag min arm och min sko signerad av honom! 
Plus att han höll i min hand när han skrev på mig, så åååååh jag dog lite!
När han väl hade soundcheck, så vad han vid mig, Mikaela och Frida jättemycket(!!) och pekade rakt på mig när jag filmade och han gav oss micken han tog våra händer och vi trodde vi åkte upp till himlen.
 
iallafall, sen kom det till genrepet och så så gjorde han det igen, riktade micken till oss, och stod och kollade på oss. dogde lite mer. han är för underbar så man vet inte var man ska ta vägen! min absolut största kändis crush just nu! och har varit ett bra tag!
 
Sen vare liten paus tills klocka slog 8, och det började! han var inte först ut, men när det väl var han. så kan jag säga att vi var inte stilla eller tysta en sekund. han ägde hela placet! 
sen kom det ju till sista delen, då sätter han sig framför oss tre, först ger han micken till Mikaela, sen direkt efter till mg. Så vi har officielt sjungit med Olly Murs i Direktsänding. helt gaaalet vad bra den dagen var! 
 
Kan inget annat än att länge extra mycket till Linköping, då vi ser Olly uppträda i Sverige igen! LYCKA
 
Bjuder på några bilder!
 
EN SAK TILL!!!! ALLA NI MÅSTE GILLA http://www.facebook.com/pages/Olly-Murs-Sweden/328257047224448 och kolla in http://ollymurssweden.blogg.se/ !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!