Hjärta er!

Jag har världens finaste vänner !<3

Postat av: Ronja

Sv: Jag var ju då inte med vid det tillfället så jag lyssnade bara på vad hon sa, sen om hon säger ngt annat än vad som är sant är det inte mitt problem!

Ja det finns det säkert, jag har ju då aldrig träffat på nån, tyvärr. Och sen om du känner att du är en av dem "lugna" eller vad du skrev så borde du inte ens ta åt dig!

Sen är det jättekul att dem blivit stora, för det har jag sagt från börjat att dem skulle bli, problemet är att folk inte vet HUR man supportar utan att vara respektlösa och skämma ut Sverige. Svenska fans får mycket hat och det är många "nya" som inte vet hur dem ska hantera saken och ist får vi som hängt med

Från början skämmas för det. Vi vill inte att killarna ska känna att dem inte kan vara sig själva i Sverige, att dem måste "spela" artister, när lev det sist när folk inte kunde visa respekt och då måste dem tyvärr ta avstånd. Inga tjänar på det, varken killarna eller dem nya fansen. Vet att vi som hängt med kan låta rätt bitchiga men det är bara för att vi inte vill förlora killarna och deras tycke för Sverige, vilket vi fått veta att dem tyvärr gjorde lite sist, även om dem älskar supporten så krävs respekt! Samma sak här, gäller inte alla och det betyder inte att du behöver känna dig träffad! Nu blev det långt, hoppas jag inte låter för arg haha!

Tack, gulligt :)

2012-02-09, 00:49:48 -
Postat av: helena

<3

2012-02-10, 00:04:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!