kommentar och svar

linnea  ([email protected]) om Tatuering!:
vad och vart ska du tatuera dig?? :)
----------------------------------------------
Svar: Jag ska tatuera mig på två ställen, i nacken och en på handleden.
Och det ska vara ett ord på handleden "Believe" och i nacken ska det stå "Dare To Dream"

Dem här citaten har både en väldigt miningsfull betydelse, och sen så kommer dem ifrån personer och band jag verkligen tycker om.
Ordet Believe är ju Justin Biebers nya Album, så det kommer alltid få mig att tänka på honom.
Sen har det ju den självklara medningen "Tro", och jag gillar det.

Sen Dare to Dream, det är ju OneDirections ena bok! Och jag kommer lixom alltid komma ihåg det som dem!
Det betyder ju också "Våga Drömma", vilket jag tycker är helt rätt!
(BildFrånGoogle!)
Sen "Dare To Dream" i nacken med likadant typsnitt :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!