Bekännelser

-Jag är en riktig besserwisser, måste alltid rätta om någon har fel.
-Jag ger mig aldrig i en argumentation, även om jag vet att jag har fel.
-Jag är otroligt pedantisk
-Jag kan vara riktigt barnslig
-Jag älskar ironisk humor, dock inte alla som fattar det
-Jag kan vara en riktig bitch om jag vill.
Detta var några bekännelser om mina mörka sidor (hehe).
Det finns såklart både fördelar och nackdelar med dessa sidor.
Men ni som känner mig vet att jag inte är så här så ofta ;) eller?
Postat av: the Boss

Det här var inga nyheter, hahaha! ;)

2012-01-25, 17:39:26 - URL: http://astridnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!