Dagarna

Tjaaaaaaa
Har sugit på att blogga jag vet, men ibland har man bara inte tid!

Kan berätta om dem senaste dagarna, som jag kommer ihåg!

Fredag- Jaa först vare ju matchen som jag var tvuuungen o se! Såklart vann ju Sverige, Respekt!
Sen så sov jag i tre timmar.

Klockan halv 11 mötte jag Martina och Robin, åkte till banjo och hjälpte henne där o så, tyvärr glömde jag kameran den gången! Men d va mysigt iaf!

Sen åkte jag till Ågesta, va där med Matilda en stund innan jag skulle på bio!
Såg lejonkungen 3D, älska<3

Lördag: Mötte Robin vid 11, åkte i hämta Martina, sen till banjo, hade kameran med! Så ni får se bilder sen.
Men tog in han från hagen, och borsta och allt, sen till ridhuset, red i kanske en timma, superduktig och rolig va han!

Men liten bokning gjorde han, sen skrittade vi av ute i solen, tog massa fina kort :)

D e typ min helg, berättar om idag senare. Puuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!