Det kan inte alltid gå som man vill.

Den enda bilden mamma tog såg han inte allt förjävlig ut!

Idag var det då tävling på Presto, och jag var riktigt taggad!
Tyvärr var inte Presto riktigt med på noterna utan han betämde sig för att stänga av helt. Det spelade ingen roll vad jag gjorde, han lyssnade inte på mig, han tog inte ens skänkeln.
Jag vart så himla frustrerad och besviken och valde att utgå eftersom det verkligen inte kändes bra och jag bara grät. Domaren var jätte snäll och lät mig rida igenom programmet i alla fall, men det måste ha varit en syn det. Jag storbölandes på en häst som bara sket fullständigt i mina hjälper och ångade på med huvet uppe i skyn.
Jag var så besviken att jag inte slutade gråta förren lågt efter jag hade sadlat av eftersom jag vet hur bra det kan gå när jag rider honom.
Men det är bara att ta nya tag och komma igen!
Tack mina fina vänner som stöttade mig och muntrade upp mig, ni är bäst! Det finns inga som ni! ♥

Postat av: annaeklund

<3 <3 <3

2012-01-28, 21:59:33 -
Postat av: häst

Det är inte hästens fel när det går dåligt. Du kanske inte gav lagom tydliga och renodlade hjälper så att han skulle förstå.

2012-01-29, 17:26:49 -
Postat av: Sara Hickman

Till kommentaren ovan: HOH HAR INTE SAGT ATT DET ÄR HÄSTENS FEL! Sluta vara elak!



Matilda du är bäst! Det är bara att ta nya tag och bara att blicka framåt! Puss mesen <3

2012-01-29, 22:48:39 - URL: http://sarahickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!