Har tråkigt



Är du singel? Äh, det är komplicerat
En tjejkompis som betyder mycket Carro
Röker du? Nej!
Fullständigt namn Ella Matilda Elisabeth Engström Messén
Födelsedag 1December
Stjärntecken Skytt
Är du helsvensk? Ja, men vi kan säga att jag är halv dansk, för det är jag typ och alla kallar mig dansk ;)
Hur lång är du? 170 cm
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem smsade dig senast? Nermin
Vem kramade du senast? Pappa
Vem pussade du senast? Mamma
Roligaste personen du vet Louise Adrianzon!
En snygg kille Chase Crawford
En snygg tjej Isabel
Vem träffade du senast & vart någonstans? Pappa, hemma
Ögonfärg Gröna
Vem såg du senast? Pappa
Har du någonsin förlorat en vän? ja.
Vad åt du senast? Glass
Vad drack du senast? Te
En gullig person Sofii
En konstig person Retardis
En med magrutor Markus
När skrattade du senast och varför? Igår med Anna och Matilda
När grät du senast? En timme sen
Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej
Du saknar? Gamla tider
Ditt humör just nu Förvirrad och jävligt borta
Har du skilda föräldrar? Aa, har haft sen jag var 3 år.
Hur många syskon har du? 0 riktiga, 5 styv
Din favoritfärg Grön eller blå
Nån du vill träffa Nermin!
Godaste godiset apelsinchocklad
Godaste läsken Cola
Har du någonsin brutit mot lagen? Eh definiera ;)
Är du kär just nu? Typ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!