Hehe

Sammanfattning av mitt liv just nu;
FML FML FML FML FML FML FML
FML nr 1, jag har kemiprov imorgon och kan nada!
FML nr 2, Sverige förlora nyss mot Serbien, vilket betyder hej då medalj
FML nr 3, det gick skit på ridningen idag
FML nr 4, vaccinerade mig idag och det gör för jävla ont i armen
FML nr 5, som det ser ut nu blir det ingen bal
FML nr 6, gymnsievalet är snart och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag vill gå na/na eller na/sam
FML nr 7, jag saknar dig så förfärligt mycket!
Som ni märker har jag inte bloggat, finns ingen ursäkt mer än att jag inte orkat! Men jag lovar, bättre uppdatering från imorgon!
/Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!