Åby ♥

Jag beskriver det så här:
Träningsvärk
Kortspel
Den där låten
Hoppning
Underbara vänner
Missförstånd
Saphire
Spöken
Frulle-tanten
Maischa
Poolen
Vill tilllbaka....
 
 

Har haft en underbar vecka på Åby med fina fina vänner!
Jag hade en storhäst som heter Saphire och är ca 160 i mankhöjd.
Underbar häst i hoppningen men väldigt stel i sidorna! Haha första passet kunde jag inte ens ställa henne.
Jag valde dock hoppinriktat så det vart inte så många dressyrpass men jag fick rida med graman i dressyren och då gick det mycket bättre!
Nu kommer det lite bilder:
 
Postat av: Frida

hahahaha! bra beskrivet! du glömde dock två saker (grön och tugummin!) haha, vi måste gör om det asså! :D <3

2012-07-30, 18:12:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!