Danmark med min absoluta favorit! (förlåt Martin)

 
Carolina Sjöstrom!
Min absolut bästa bästa vän i hela världen! Hon och jag är just nu på en 2 veckor lång liten semster i Danmark/Halmstad! Det betyder att bloggningen kommer typ ligga på 0 men hoppas ni överlever?
Jag är så sjukt glad att Carro följer med, hon är verkligen så underbart bra! Jag skulle kunne skriva romaner men kortfattat:
Jag och Carro har ingen sådan här tårdrypande, "vi har varit bästisar sen vi låg i magen och vi har gjort allt tillsammans osv.", historia. Det var i början av åttan som våran vänskap riktigt tog fart och sen har den bara växt!
Självklart har det varit upp och ned, ingen av oss är perfekt men en sak är jag säker på. Carros och min vänskap är värd att kämpa för och jag vill att vi om 20 år kommer sitta och titta tillbaka på allt galet vi gjorde när vi var tonåringar! För vi har gjort galna grejer må ni tro! 
"it isn`t about the friend you`ve known for the longest. it`s about the one that came in & never left your side."
Carolina, jag älskar dig min bästa vän! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!