Norrköping och Ridläger

Idag har jag varit i Norrköping och träffad min väldigt saknade vän Agnes, vi kollade runt lite i affärer och jag fick faktiskt med mig ett linne och ett par shorts! Riktigt fina:)) Sen tog vi en fika och då fick det bli en chailatte och cheesecake, mums! Nu är jag på skogslotten på ridläger, känner att kanske valde lite fel vecka med tanke på att 5 av världens bästa killar kommer till landet i veckan... Men det ska nog bli kul ändå! :) Jag ska försöka uppdatera i veckan så mycket jag kan:) men förvänta er inget storslaget, hehe(om inte pappa kommer med datan, för då får ni bilder!) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!