Blir seriöst rädd för mig själv.

Sitter och kollar igenom några gamla inlägg från 2009/2010 på min förra blogg.
Jag har bara en fråga till mitt 13 åriga fjortis jag: Är du helt seriös? Hade nog fått ett svar liknade, "asså jaa, sjlvklart asså daah, du är jue bara fö mkt. hihi xD"
Jag blir på riktigt rädd för mig själv! Jag trodde jag var sveriges bästa bloggare (fast jag aldrig uppdaterade).
Mitt språk ska vi inte ens prata om.
image description
Tur att man växer upp eller hur?
Postat av: Jobbig Idiot

Son att du har växt upp hahahahahahaha :')

2012-06-04, 18:03:52 -
Postat av: Sofia

Men vafan, sjukt jävla snygg!!!!!!!! Profilbild matilda!!!!!

2012-06-10, 18:20:06 - URL: http://sofiastrandbergfoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

Asså den där bilden är ju fan sinnessjukt snygg

2012-06-10, 18:20:53 - URL: http://sofiastrandbergfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!