Dressyrkurs - Dag 1

Har ju varit på dressyrkurs på Ågesta Måndag, Tisdag, Onsdag!
som ni sett på bilderna så hade jag ju världens finaste Teddy.

iallafall första passet så hade vi sistträning, då vi longerade varandra, jag longerade Zoran, men red på Salto!
Asså jag måste bah säga, vilken grym häst han är! tränade mycket på att sitta rakt i sadeln, då jag gärna lutar mig för mycket bakåt... hehe!

Sen var det macka och teori, vi gick igenom hästens exteriör på Frolic och en av Kristians hästar!
En asfin 3åring, verkligen grymt fin exteriör och allmänt assnygg!
Sen vare nästa pass, som var dressyr, då hade jag ju Teddy!
Han bet tag i vänster och släpper stödet i höger, men det blir bättre och bättre!:)
Det gick heeelt okej, kunde gått bättre! haha:)
image description
världens, världens, världens finaste <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!