Emil vid tangentbordet!

Ella Matilda Elisabeth Engström Messén. Det är namnet på en underbar tjej. Vi har gått i samma klass i tre år, och nu kommer vi inte göra det längre. Jag kommer sakna dig väldigt mycket. Det knasiga är att vi knappt pratade förut, men i 9:an har vi verkligen bara blivit bättre och bättre kompisar. Vi har gjort roliga grejer tillsammans, vi har skrattat tillsammans. Vi har pratat, om viktiga och mindre viktiga saker, och du har under en längre tid alltid varit där för mig. Jag varken kan eller vill tänka på hur det kommer bli nu när vi inte ses "varje" dag. Du är en sån kompis man kan säga allt till. En sådan som lyssnar och förstår, är intresserad och inte skvallrar. Du skulle bara veta hur många saker jag endast sagt till dig. Saken är den att jag verkligen vill att du ska fortsätta vara den personen, för alla behöver en sådan i sitt liv. Därför hoppas jag att vi ses då och då, och jag ska verkligen göra allt för att hålla kontakten med dig! Du betyder mycket mer än vad du tror. Därför skriver jag detta till dig nu, Matilda. Du är värd det allra bästa jorden har att erbjuda! (Du är värd Martin, du är värd att spela i ett så pass bra handbollslag, och du är värd din plats i styrelsen på ågesta!) The world is your oyster! ;) Glöm aldrig det <3 /Emil
 
Postat av: annaeklund

Fyfan va gulligt!

2012-06-23, 10:43:11 - URL: http://eklundolindahl.blogg.se
Postat av: Matilda L

Underbart!!

2012-06-25, 15:10:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!