Till dig Emil!

Emil, Emil, Emil. Vart ska jag börja? Jag kan ju knappast toppa ditt helt fantastiska inlägg men jag ska göra mitt bästa!

Jag har alltid haft lättare att umgås med killar av någon anledning. Mindre dramatik och så. Jag skulle vilja påstå att du är den ultimata kill-kompisen. Du tar fram det där grabbiga i mig på allra bästa sätt! Jag kan vara mig själv hela tiden! Du är den här kompisen man kan skämta och skratta med men ändå vara allvarlig med. Det märks tydligt på våra konversationer som verkligen skiftar från ”deep-talk” till humor på hög nivå, som i natt!
Viktigast av allt Emil är jag verkligen litar på dig och kan berätta saker för dig! Alla förtjänar en sådan vän som du och därför hoppas jag verkligen att vi kommer vara vänner om 20, 30 och 40 år! Jag vore helt dum i huvet om jag inte höll kontakten med dig!

Så med detta vill jag säga att du verkligen är bäst och hur mycket du och våran vänskap betyder för mig!

Bästa bror du kommer gå långt, lita på mig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!