-

Jag är medveten om att det har blivit en del depp inlägg och jag känner att jag behöver förklara lite.
Såhär är det:
Det är märklig känsla när allt går bra men ändå åt helvete. Det går sjukt bra i skolan just nu, samma sak med handbollen och ridningen. Men ironiskt nog går det såhär bra just den tiden då jag har som störst krav på mig själv. Jag har en konstant känsla av att inte räcka till. Att jag inte är snygg, smart, smal, bra, rolig, trevlig osv nog. Jag stirrar mig blind på fel och brister. Det är inte första gången det händer och definitivt inte sista men jag ville bara säga att jag är stark och jag kommer komma igen snart!
Men nu ska jag bege mig till min favorit plats där jag slipper att som heter krav, Ågesta <3
Puss!

Postat av: Bossen

Förstår precis vad du menar, är likadan själv. Tyvärr. Jag tycker i alla fall att du är grym, oavsett vad, bro!

2012-03-12, 21:08:49 - URL: http://astridnyberg.blogg.se/
Postat av: Elini

Jag vet vad du menar, man är rädd för att falla när man står där på toppen. Men du är grym i alla avseenden! Puss fina du!

2012-03-18, 22:48:08 - URL: http://dressyrelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!