Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

heeere I am!
1. Jag är 171 lång.. vill var kortare.
2. Jag är skoooltrött.
3. Jag vill åka utomlands som utbytesstudent i ett år, antingen efter sommaren eller nästa år!
4. Jag har en äkta Bästavän.
5. Jag har träffad Ed Sheeran, han är UNDERBAR irl!
6. Jag har en Tatuering, det står "Dare to Dream" :)
7. Jag vill ha en hund, eller katt!
8. jag ÄLSKAR skräckfilmer
9. Jag går första året på gymnasiet, men ska gå om. för vill byta linje!
10. Jag vill flytta till en villa
Postat av: linnea

vart vill du åka som utbytesstudent ?:)

2012-03-08, 19:53:26 -
Postat av: Cornelia

Vart har du en tatuering? :)

2012-03-08, 22:34:32 - URL: http://cornelial.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!