Snelhest

Praktik idag, och gud vad jag älskar min praktikplats!!

Det började med att släppa ut hästarna iallafall, sen sopa, mocka några boxar, sen fixa allt hö till insläppet och middagen. Efter det luncha till alla hästarna i hagarna. Sen vare lunch för oss, dem köpte med och bjöd på pizza! LYX! #NiallHoranChallange FTW!

Sen efter lunch så fixade jag lite med stona, och efter det så red jag Cloé, först lite i ridhuset, sen bort till galoppbanan! GUD VAD HÄRLIGT VÄDER O RIDA UTE I! Han va lite busig o bockade ibland, men ååh underbar hest!
Sen borstade jag lite hästar, i fixade med utrustningen..
Fodrade betfor inann insläppet o av med täckerna, sen slutade jag:)

Nästa vecka ska jag få prova lite nytt KUL =D wiie haha!

Fina häst<3

Postat av: celine

Vart har du praktik?

2012-03-16, 11:30:31 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!