2 timmar senare

Lite blötare, lite smutsigare, lite starkare och mycket gladare!
Sprang först lite sen brottades jag med laget! Fyfan va det va jobbig, regnade gjorde det också, vart helt dyngsur och smutsig eftersom vi brottades i sand. Körde sedan kortleken vilket betyder:
100x armhävningar
100x sit-ups
100x burps
100x knäböj
Fy vad jag har krigar idag! Känner mig så jävla nöjd med mig själv!
Ska ta ett långt varmt bad nu!

Postat av: Emil B

Kortleken borde väl vara 52 av allt? ;) Eller 13 av varje det vill säga en färg? (överanalys) :D Nice blogg mattis!

2012-05-10, 23:54:30 - URL: http://haringenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!