Lol

Får lite allmän damp på att jag är så ofotgenik.

"Skolan" idag var ganska grym! Var på IP hela dagen och hjälpte till på OS för mellanstadiet. Det enda jag behövde göra var att ta tid på 60 m så det var väldigt lugnt! Gick barfota och solade bort min golfbränna på fötterna men såklart glömde jag kavla upp ärmarna så nu har jag bondebränna, jävla kul.
Har precis också räknat ut att jag har 13 dagar kvar i skolan och sen är jag fri från Enskedeskola för alltid!
Känner för att dansa!
Men hörrni nu ska jag återgå till mina härliga NO böcker och min fina fackuppsats!
I kväll är det ridning och terrängbanan, hoppas på knoppis!
Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!