Terrängträning 19 Maj 2011

Nu ska jag ta mig tid att skriva om första terrängträningen!

Hade ju världens bästa Romeo, första gången han va där uppe på typ jättemånga år! haha
Han kändes faktiskt liite seg och trött påvägen upp, men det ändrades ju direkt vi kom fram! haha

När vi red fram på ängen så började jag att rida ensam men det slutade ju med att han bockade och jag höll på att ramla av! weehåå! Då fick jag hålla mig bakom Lisbeth som hade Sunny! Då gick det bättre i traven!

När vi kom till galoppen då.. första fattningen så bockar han, jag sitter kvar meeen direkt efter så drar han ner huvudet och slänger sig åt sidan så då "flyger" jag över huvudet på han! landade på ryggen men det var ingen fara!

Andra gången va efter 1 minut kanske, också galoppen, han gjorde samma sak och jag åkte av på ryggen igen! WOPPAA

sen var han duktig resten av framridningen! besta <3
Det var framridningen på terrängen, gör ett nytt inlägg om själva hoppningen direkt nu!
Några bilder från framridningen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!