I just can't escape my thoughts

Mitt liv går i vågor.
-Jag är arg för att jag är sjuk och har säkert kommit efter i skolan.
-Jag är helt förvirrad för att folk fuckar upp mina tankar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra längre.
-Jag är helt tom för att jag inte riktigt fattat att jag troligtvis aldrig kommer rida knoppen igen. Hela förra året va nästan uteslutande knoppen. Jag blev förvånad de få gånger jag skulle rida någon annan. Med tanke på min längd också, vilken ponny ska jag rida nu? Jag menar förra året fanns bara knoppen, hon var en slags trygghet på något vis. (Herre vad jag svamlar)
Men denna punkt leder mig in på nästa!
-Jag är glad för att en ny liten vänskap kan ha fötts! Har bara ridit Bailey 3 gånger men det känns ändå som vi redan har utvecklats lite tillsammans vilket är kul!
-Till sist. Jag är super peppad för imorgon är det äntligen dags! Ända sen i juli har jag väntat på att elitserien ska dra igång och imorn smäller det!
Ni förstår kanske varför jag har svårt att somna. Med detta kaos i mitt huvud borde jag inte ens få blogga för detta blev världshistoriens mest osammanhängande inlägg.
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!