Svarar!

häst  ([email protected]) om Det kan inte alltid gå som man vill.:
Det är inte hästens fel när det går dåligt. Du kanske inte gav lagom tydliga och renodlade hjälper så att han skulle förstå.

För det första, sa jag att det var bara hästens fel? Nä, just det. För det andra är det trevligt att du vågar stå upp för vad du tycker. (observera ironin)
När en häst inte lyssnar ser jag alltid till mig själv först. Gör jag något fel? Finns det något jag kan ändra på? Och tro mig, jag förökte ändra mycket men det är inte så enkelt när man endast har 20 min att rida fram. Jag förökte det mesta men om du själv rider så vet du ju att både häst och ryttare miste vara med för att det ska funka. Om inte sammarbetet funkar, så går det inte så bra. Och som du säkert också vet är inte hästar maskiner, de har bra och dåliga dagar precis som du.
Det är aldrig bara hästens fel men ibland handlar det faktiskt om olydnad hos hästen!
:)
Och Sara, du är så himla gullig! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!