svar på kommentarer!

Cornelia om Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta:
Vart har du en tatuering? :)
---------------------------------------
Svar: Jag har en tatuering i nacken :)
Det står "Dare to Dream" som betyder "Våga Drömma"
Wooop
---------------------------------------------------------------------
.
linnea om Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta:
vart vill du åka som utbytesstudent ?:)
------------------------------------------------------------
Jag skulle vilja åka som utbytesstudent till USA, ellet storbritannien!
Fatta vad coolt! haha bigdreeam
..
Fortsätt kommentera! ASKUL när ni gör det och det får oss att vilja fortätta blogga! :)
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!